Obchodní zástupce

formou B2B (bussiness to bussiness)

Náplň práce:

  • Budete plánovat svůj čas a pracovní kroky:
  • hledat nové obchodní kontakty a budovat klientské databáze po celé ČR;
  • analyzovat statistiky prodeje a naše zákazníky;
  • posilovat naši pozici na trhu, profesionálně reprezentovat produkty naší společnosti;
  • zodpovídat za plnění prodejních cílů;
  • vést jednoduchou administrativu;
  • samostatná práce v terénu;

Hledáme:

  • někoho, kdo se nebojí pracovat v oblasti aktivního prodeje;
  • má zkušenosti s přímým prodejem;
  • zvládá úspěšné jednání a má přesvědčovací dovednosti;
  • je schopný vyhledávat zákazníky, nemá problém navazovat kontakt se všemi typy zákazníků, a to jak přímo, tak i telefonicky;
  • Hledáme zájemce, co bude analyzovat a systematizovat získané informace a plánovat svou práci;
  • někoho s aktivním životním postojem, co má chuť se učit nové věci;
  • je orientovaný na výsledek, za kterým si půjde;
  • je komunikativní, přátelský a má snahu pracovat efektivně;
  • má základní technické znalosti;
  • umí pracovat s PC (Outlook, Excel - základy);
  • umí pracovat samostatně a zároveň je týmový hráč;

Nabízíme:

  • práci ve stabilní české společnosti;
  • služební automobil;
  • služební telefon a notebook;
  • podporu ze strany obchodního a marketingového týmu;
  • dobré platové podmínky - motivační odměňování a benefity za dosažené výsledky;
  • zaměstnání na HPP;
  • samostatné plánování svého pracovního času;
  • místo výkonu práce: Česká republika;
  • nástup možný ihned.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na email kariera@satraglobal.cz Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.